Arie de Groot

Bestuursvoorzitter, raadslid en fractiesecretaris

Amsterdam

Voor mij is D66 de perfecte combinatie van het individu en het wij-gevoel van mensen. Mensen die allemaal anders zijn , want mensen zijn niet gelijk maar wel gelijkwaardig! Dat betekent dat wij vertrouwen in mensen moeten hebben en geen geloof in starre systemen en  regels. Onderling verbonden, samen doen we het. Niet alleen in Den Haag, juist ook in Vianen.

Ik ben getrouwd met René en vader van Robbert en Liesbeth en opa van Rick en Tim. Geboren en getogen in Amsterdam maar toen we trouwden en op zoek moesten naar een huis zijn we in Friesland terecht gekomen. Daarna diverse plaatsen in Nederland en voordat we in 2008 in Vianen zijn gaan wonen, hebben we 20 jaar in Tienhoven gewoond.

Ik heb 4 jaar geleden mijn directie en bestuurders functies neergelegd en ben nu via mijn eigen vennootschap actief als interim-manager, adviseur en investeerder. Op deze wijze blijf ik voeling houden met de maatschappij en kan ik die ervaringen meenemen naar mijn werkzaamheden voor D66 in Vianen. Als voorzitter heb ik mee mogen werken aan een verbreding van ons team en hebben we een geweldig resultaat geboekt bij de Gemeenteraadverkiezing van 19 maart jl. Van 1 naar 3 zetels. Geweldig!! Wat we nu nog nodig hebben is meer leden, dus meldt u aan.

Meer van Arie de Groot