maandag 12 mei 2014

Europa, Waardevol of Waardeloos, een politiek symposium

Europa

Donderdag 22 mei vinden de verkiezingen voor het Europees Parlement plaats. Om de kiezers te helpen in het bepalen van hun stem organiseert D66 Zeist een symposium over Europa. In de Koppeling in Zeist zullen vrijdagavond 16 mei om 20.00 uur verschillende sprekers van binnen en buiten de politiek hun licht schijnen op de komende verkiezingen.

Dr. Femke van Esch, universitair docent Europese Integratie aan de Utrecht School of Governance, laat ons zien wat Europa betekent voor ons als burgers. Daarna zullen Ivo Thijssen, kandidaat voor het Europees Parlement namens D66, en Dirk Jan Keijser, kandidaat namens Artikel 50, hun visie op Europa toelichten. Tot slot gaat de zaal met de politici en elkaar in debat aan de hand van een aantal stellingen over het nut en belang van Europa en de toekomst van Nederland binnen de Europese Unie.

Wil je meer weten over Europa? Twijfel je nog wat te stemmen bij de Europese verkiezingen 22 mei? Of heb je juist een uitgesproken mening over Europa? Kom dan vrijdag 16 mei om 19.30 uur naar de Koppeling voor dé politieke avond over Europa. Inloop is vanaf 19.30 uur, 20.00 start het symposium.

Over D66:
Sterk Nederland. Sterk Europa. D66 is ervan overtuigd dat Europa veel beter kan. Veel beter moet. Veel beter verdient.
Zie de website www.d66.nl voor het verkiezingsprogramma.
Contact: www.zeist.d66.nl, info@d66zeist.nl of via de sociale media @D66Zeist